Sunday, August 8, 2010

heyy!!geram!!

cerita ari tu belum abis lg..timbul pulak cerita geram yang lain..masa belum dapat, compalint macam2..semua benda sanggup buat..ayat yg salu dengar "aku kalo dapat kpli, mesti aku kn wat betol2.."tp bila da dapat "banyak tol peraturan..penat la nk ikut.." bukan la nk kata aku ni baik sgt, aku pon rimas gak ngan peraturan2 ala-ala dak sek.men.keb.(a) ni..tp da aku pilih jalan ni, terima la..dulu beria sgt nak kan, da dapat ni pon kira sgt2 bernasib baik..

kursus ni pon bukan lama sgt, kejap jek..just 1 tahun..kalo rasa xle nak teruskan, just let go..bagi peluang kat org yang nak..bukan marah pon tapi sedih sebab aku ada kawan yg sangat bagus mendidik walaupon cuma guru sandaran..mintak kpli dah 5 tahun in a row, x dpt..Allah dah bagi peluang, tp x pndai pulak nk menghargai..kalo budak2 boleh lah nasihat n slow talk, tp da tua, msg2 da boleh fikir ngan matang kan..tepuk dada tanya selera..

well then, adios..tu jek entry lepas geram kali ni..

No comments: